fredag 18 juli 2014

Kärlekens år

Ja, 2014 verkar onekligen klinga i kärlekens toner. Nu är det snart dags för våra fantastiska vänner Jimmy och Camilla att säga sitt eviga Ja till varandra och knyta banden än starkare till varandra.

Jag har fått äran att vara huvudvittne tillsammans med min älskade make. Med detta kommer naturligtvis ett shoppingbegär för att vara så representabel som möjligt. Dessutom har jag ju en förkärlek till att klä upp mig och har haft så sedan barnsben så varje tillfälle som ges att få klä sig i något nytt och färgsprakande är mer än välkommet. 

Internet bjuder på en hel del smaskiga detaljer och färger på klänningar som jag mer än gärna gottar ner mig i. Nedan ser ni den hittills mest potentiella klänningen. Denna kommer troligtvis att skickas hem till mig någon gång i nästa vecka...



Bild: http://www.ivyrevel.com/store/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar