onsdag 30 december 2015

2015

Ett år med flertalet angenäma och en del mindre angenäma händelser närmar sig sitt slut. 
Året har som vanligt rusat iväg men bjudit på flera gyllene attribut. Exempelvis flera mysiga weekends på olika orter i landet, mysiga stunder med släkt och vänner och utmaningar på flera olika plan. 
Men framförallt har 2015 lärt mig mycket om mig själv. Att "finna sig själv" och "fokusera inåt" har alltid varit en aning flummigt och svårt att gripa tag i för mig. Under året har dessa uttryck dock sakta men säkert blivit mer greppbara och jag börjar så sakteliga förstå innebörden och vikten av det. Som person har jag vuxit och självförtroendet med detta. Det är en fantastisk känsla och något jag definitivt kommer att bära med mig under 2016. 
Året avslutas med härliga stunder med min största kärlek och påbörjas med densamma. 2016 kan helt enkelt inte få en mer angenäm start än så! 

Bild: Annika Hansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar