måndag 1 juni 2015

Memory lane

För exakt ett år sedan vaknade jag upp i en stor, härlig hotellsäng med min älskade make vid sidan om mig. Nygifta. Dagen innan hade jag fått äran att ta på mig titeln fru och maka och ingen i hela världen kunde vara så lycklig som jag. 

Igår firades ettårsdagen med fotografering på stranden i solens smekande strålar, middag på restaurang som bjöd upp smaklökarna till dans och en glittrande gåva från min älskade. Ingen kan vara lyckligare än jag. Och med den beskrivningen tror jag det är tydligt att känslan den där morgonen för ett år sedan fortfarande finns färskt kvar i minnet och är ständigt närvarande när jag varje morgon vaknar upp med mannen i mitt liv. 


Ettårsdagen förevigades i brudklänning och mindre kopia av brudbuketten tillsammans med min älskade make. En tradition vi tänker fortsätta med. 


Ingen kan överraska som min man kan. Utan en aning eller ett uns av förväntan överraskades jag av denna dyrgrip. 


Dagen avslutades på gemytliga Milllenium där det som av en händelse även bjöds på vår kärlekslåt Always med Bon Jovi. Bättre kunde det inte blivit. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar