lördag 28 februari 2015

Sweet saturday

Gråa landskap till trots så är lördagen mer än välkommen som vanligt. Här har dagen inletts av lång sovmorgon, långfrukost och lugn och ro. Precis som en lördag ska spenderas helt enkelt. På schemat står träff med familjen och framförallt mina kära syskonbarn.
Ännu ett mål har för övrigt bockats av för min del då februari slutade på över 100% mot säljbudget. Det var, som jag skrivit om tidigare, mitt mål att fortsätta prestera på topp och ligga över 100 varje månad. Och detta ska naturligtvis fortsätta vara en trend. Inget kan stoppa mig nu annat än mitt psyke och det är detta jag ska fokusera på nu. Att styra över tanken och inte låta tanken styra över mig. Det är en utmaning, men jag älskar utmaningar så-bring it on!


Bild:Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar